Pagina's

dinsdag 5 mei 2020

Knuffel in een Papiertje

Hoi allemaal,

Deze week ben ik weer aan de slag gegaan met een deel van onze nieuwe collectie. Deze collectie bevat zoveel mooie en diverse materialen dat het beslist geen straf is om mee te werken.


Dit is mijn kaart geworden. De afmetingen zijn 14,5 bij 14,5 cm. 


Het Scr@p Design Paper Streetwear 6011/0645 is niet alleen te gebruiken voor stoere kaarten. Ik heb voor dit lieve kaartje ook gebruik gemaakt van dit mooie designpapier.

    

Aan de bovenkant van de kaart bevindt zich de Blauwe  Border Viktoria 6002/1491. 

     6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria

Een prachtige sierlijke randstans die echt wat koninklijks geeft aan je kaart. 

     
De bijbehorende Blauwe Vierkant Viktoria 6002/1492 mag natuurlijk niet ontbreken op deze kaart.


Aan de bovenkant van de stans is een mooie strik bevestigd. 

       

Her en der heb ik op de kaart wat afdrukjes verwerkt met de Clearstamps Streetwear 6002/0529. 


Hier mee krijgt de kaart toch nog iets stoers.

                 6410/0526 Clearstempel - Banners

Aan de onderkant van de kaart is een banner bevestigd. Deze banner is gestanst met de stansmal Banners 6002/1467. Deze set bestaat uit 3 verschillende maten banners. Deze banner is gemat op het bordeaux rode cardstock. Op de banner is de tekst "een knuffel in een papiertje" gestempeld. Deze tekst is afkomstig van de bijbehorende Clearstamp Banners 6410/0526. Ook in deze set bevinden zich tekstjes van verschillende lengte en zijn passend op 1 van de 3 stansjes.  Als laatste heb ik een veertje verwerkt onder de banner en de kaart verder afgemaakt met wat bloemetjes.

Dit is het weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Tot volgende week!

Liefs,


2 opmerkingen: