Pagina's

zondag 24 mei 2020

Make it Happen

Hallo allemaal.

Make it happen. Dat is de tekst die je op de vellen van de Noor Scrap Design Paper collectie
Streetwear kunt vinden. Deze set bevat 8 vellen dubbelzijdig bedrukt 30,5 x 30,5 cm. papier. Hiervan zijn 2 vellen aan 1 kant bedrukt met Project Life kaartjes. Deze kaartjes zijn ook leuk om op gewone kaarten te maken. En 1 vel is aan 1 kant bedrukt met labels.

Met dit papier heb ik een art journal pagina gemaakt:


Omdat ik mijn pagina wat "stoerder" wilde maken heb ik er kraft papier aan toe gevoegd.


Op mijn achtergrond heb ik een vlek gemaakt met distress inkt. Zo komt hier ook de bruine kleur in terug.


De tekst "make it happen" heb ik uit een scrapvel gescheurd. Hierachter zit een label die ik uit het vel geknipt heb. De randen hiervan heb ik met een schaar geragd. Veel onderdelen op deze pagina heb ik op deze manier bewerkt.



Langs de randen van het tekststrookje heb ik distress inkt gedaan en hierna gesso langs de randen gesmeerd. Door de gesso aan de lucht te laten drogen, neemt het iets de kleur op van de bruine distress inkt die eronder zit. Ook heb ik op deze pagina met gesso spetters gemaakt.


Als basis hiervan heb ik een PL kaartje gebruikt. Hier en daar heb ik de lijnen op het kaartje met een bruin Stabilo All potlood wat extra aangezet. Door met een penseel over deze potloodlijnen te gaan, vloeit de lijn iets uit. Je kunt hier ook aquarel potloden of inktense potloden van Derwent voor nemen. De blauwe label heb ik iets omgevouwen en met een nietje vastgezet. Het kleine bruine etiketje en de tekststrookjes op deze pagina zijn van stickervellen van Dutch Doobadoo (collectie april en mei). Dit etiketje heb ik op een stukje van een doos geplakt.


Op het achtergrondvel heb ik met bruine stempelinkt de leuke stempelsvan streetwear gebruikt.



Om de blauwe kleur nog terug te laten komen heb ik deze pagina gematop het blauwe papier uit deze set. Zoals jullie zien, kun je dit papier voor vele doeleinden gebruiken. Door er een kleur aan toe te voegen, krijg je een geheel andere uitstraling aan je creatie.

Bedankt weer voor je bezoek hier.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten