Pagina's

donderdag 28 mei 2020

Spring

Hallo lieve mensen,

Wat is het designpapier Springs Arrival 6011/0656 met de bijpassende knipvellen 6011/0427 geweldig papier, zeg! De kleuren, de printjes en de embellishments in de knipvellen: alles past perfect bij elkaar. Ik ben er dan ook heerlijk creaties mee aan het maken. Dit keer een scrap-layout op het formaat 20x20 cm.


Op de foto sta ik met mijn vriendin Nicole. 


We kennen elkaar van onze studie in Wageningen en deze foto is onlangs ook genomen in Wageningen waar we sinds lange tijd weer eens met elkaar hadden afgesproken.


  De foto is gemaakt in het prachtige, bloeiende arboretum aldaar. Wat een heerlijk lente-gevoel kregen we daar!


 Op de layout heb ik her en der allemaal toffe stempeltjes van de 'Picture Kit' 6004/0035 toegevoegd. Ik vind vooral het 'click-click-click'-stempeltje, dat ik rondom twee stukken designpapier heb gestempeld, super tof bij een creatie met een foto.



Want ja, er zijn heel wat plaatjes geschoten die dag. Ook zijn er her en der uitgeknipte embellishments uit de knipvellen op de layout te vinden.


De titel heb ik gemaakt met de stans 'Spring', want ja, dat was het wel zeker die dag: lente! Heerlijk!


Leuk dat je hier even was en graag tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten