Pagina's

woensdag 3 juni 2020

Een Mooi Moment

Hallo Allemaal,

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een mixed media project, althans dat was de bedoeling, soms loopt het dan anders en word het op eens een verjaardagskaart.


ik ben begonnen op een stuk aquarel papier 300 grams, hierop heb ik eerst het maskstenciel van Dutch Doobadoo 470.715.146.


Dit heb ik aangebracht met Dutch Doobadoo Structuurpasta, dit heb ik me een heattool gedroogt en bewerkt met Distress oxide inkt. Deze gemaakte achtergrond heb ik voorzien van diverse stempels, o.a. de stempl Clear Streetwear uit de collectie van Noor! Design (nummer 6002/0529)


Je kunt op deze simpele manier de prachtigste achtergronden creeren die niet alleen geschikt zijn voor mixed media projecten maar ook voor kaarten. Het Beertje dat ik gebruikt heb is van de bella lullu collectie knipvel (nummer 3000/0060)


Ik hoop jullie weer wat leuke inspiratie te hebben kunnen geven!


Creatieve Groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten