Pagina's

zondag 14 juni 2020

Groetjes

Hallo Allemaal,

Dit keer weer een blogpost van mij, dit keer heb ik een makkelijk te maken kaartje gemaakt voor jullie, die door het aanpassen van de tekst geschikt is voor vele gelegenheden.


Ik heb als basis gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Mal Susanna (nr. 470.713.186). Deze heb ik uit kraft cardstock en creme kleurig carstock gehaald en uit een vel Design papier van Noor! Design uit de serie Spring Arrival (nr. 6011/0656)


Ik hou er steeds meer vanv om mijn bloemen zelf te maken, deze bloem heb ik gemaakt van wit aquarel papier en op kleur gebracht met distress inkt. 






De bloem is gemaakt met mal 6002/1235.


Het hart van de bloem heb ik gemaakt door er een plak parel in te plakken. Hoop jullie weer wat leuke inspiratie gegeven te hebben mogen geven!



Wens jullie een creatieve en vooral zonnige dag toe,





3 opmerkingen: