Pagina's

donderdag 16 juli 2020

Dikke Kus

Hallo lieve mensen,

Inmiddels heeft het hele land zomervakantie (nou ja, de kinderen dan) en wij genieten hier ook lekker van de rust en de vrije tijd.


Met de twee papiersets 'Country Garden' van Noor! Design heb ik dit kaartje gemaakt. Er is een set met designpapier 6002/0643 en een set met knipvellen vol prachtige extra elementen voor op je project 6002/0421.


Ik ben de laatste tijd weer lekker aan het kleuren. De digi 'Especially for you' van 'Cute as a button', welke ik gekleurd heb met Copic Markers, prijkt dan ook op mijn kaartje.


 Behalve de kant-en-klare bloemen komen alle embellishments op mijn kaart (tekst, vlinder, takje, bloemen) uit de set met de knipvellen.


 Als je de embellishments uitknipt met een klein randje wit eromheen, dan springen ze net iets meer in het oog.


 Ik lees graag wat je van mijn kaartje vindt.


Fijne dag verder!

2 opmerkingen: