Pagina's

maandag 20 juli 2020

Kerst

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik weer een kerstcreatie. Want dit prachtige Scr@p papier Silver Bells is zo mooi, daar moest ik gewoon opnieuw mee aan de slag. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Box Art Melkpak gebruikt.


De basis van het melkpak heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het Scr@p Papier Silver Bells. De randjes heb ik bruin gemaakt met Vintage Photo en daarna iet ruw gemaakt met een distresser.


Het designpapier is zo mooi dat het doosje verder niet veel nodig heeft.

Scr@p Design Paper Silver Bells
601/0654

 6011/0654 SCR@P Design Paper Silver Bells


Het pak bestaat uit 2 delen die je op elkaar schuift. Erg leuk om bijvoorbeeld een mini flesje wijn of een flesje bier in te stoppen.


In het designpapier zit ook een knipvel met diverse afbeeldingen. Die heb ik uitgeknipt en op de deksel en onderaan het doosje geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: