Pagina's

vrijdag 10 juli 2020

Tuin Groet

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een blog verzorgen. Ik heb gekozen voor tuin kaartje! Ik vond dat wel heel leuk bij de zomer passen.


Ik heb hiervoor de super mooie set Spring's Arrival papier en labels gebruikt. In die set zit dus zowel papier als leuke knipvellen met plaatjes en labels. 



Voor de basis van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Alycia gebruikt. 

 De randen heb ik bewerkt met distress ink vintage photo.


In de pocket heb ik 2 labels gestopt uit de knipvellen Spring's Arrival.


Onderaan de kaart nog een leuk grasrandje verwerkt. 


Zo heb je met weinig materiaal toch een super leuk kaartje! Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje! 

Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Lieve Groet,



2 opmerkingen: