Pagina's

dinsdag 28 juli 2020

Wish

Hoi allemaal,

Iedereen die mij al wat langer kent, weet dat ik echt een kerst fan ben. Ik ben gek op alles wat erbij hoort dus het is niet vreemd dat ik hoogzomer al weer bezig ben met het maken van kerstkaarten. 


Dit is mijn eerste kerstkaart van dit jaar. Ik ben niet iemand die voor de traditionele kerstkleuren gaat. Bij mij kan al snel veel op dit gebied. Vandaag heb ik gekozen voor de rood, wit en zwart tinten. De kaart heeft een afmeting van 15 bij 15 cm. Het designpapier is flink bewerkt met een distress tool zodat het papier een beetje een vintage look krijgt. 


Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van het Papierbloc Sleigh Ride 6011/0633, een set dat vorig seizoen is uitgekomen. Leuke diverse kleuren en bij het papier zijn ook wat labels meegeleverd. 


Onder het plaatje met de mal zijn twee labels verwerkt. 

6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria

De labels zijn afkomstig van het Papierbloc Sleigh Ride 6011/0633. Verder is er nog wat kant verwerkt en wat structuur textiel (kan ook met wondgaas).

 

Onder het plaatje met het fotoframe is de Snij embosstansmal Vierkant Viktoria 6002/1492 verwerkt. 


Het foto frame komt uit een eerdere collectie van Tim Holtz.

       

Op de kaart heb ik nog wat bloemen verwerkt met hierbij de leuke Blauw Frame Swirls 6002/1199. Deze swirls zijn echt een super leuke toevoeging op de kaart. De tekst is afkomstig van een tag van het Sleigh Ride paperbloc.

6002/1199 Blauw Frame Swirls

Dit is mijn kaart voor het blog van deze week. De nieuwe kerstcollectie komt eraan en eind deze week volgt hier weer een leuke bloghop van. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren!

Liefs,



1 opmerking: