Pagina's

woensdag 12 augustus 2020

Christmas Bingo

Hallo Allemaal,

Ook al is het nog zomer we gaan zo'n beetje allemaal weer aan de kerstkaarten beginnen. Gelukkig zijn er vanaf juli altijd genoeg kerstspulletjes te verkrijgen.


De basis is een  nieuwe Dutch Doobadoo mal die in augustus uitkomt. Het Designpapier is van het paperbloc First Snow 6011/0659.

6011/0659 Paper bloc First Snowfall

Er zit een leuk knipvel met kaartjes en afbeeldingen bij en ook op het designpapier zelf staan deze afbeeldingen die ik dan weer uitgeknipt heb om er een tof tafereeltje mee te maken.


Ik hou wel van dat opbouwen. En in de verte zie je het toffe venster. 

6002/1504 Silent Night Window

6002/1504

Als je het papier in de mal laat zitten na het embossen kun je met bruine inkt nog extra accent geven aan de houtstructuur.


Nog wat extra boompjes uitgestanst  van het Design Papier en gebruikt in het tafereeltje.

6002/1506 Nordic Christmas Trees

6002/1506


Zie je hoe leuk dat is van designpapier.


Dit is mijn kaartje voor deze week, hopelijk heb ik voor wat inspiratie gezorgd. Dan hoop ik je snel weer te zien op dit blog

groetjes,

1 opmerking: