Pagina's

vrijdag 21 augustus 2020

Collect Moments

 Hallo bloglezers.

Gezellig dat jullie weer hier op het blog komen kijken. Vandaag een keer een kort bericht van mij waarbij ik jullie wil laten zien hoe ik deze pagina gemaakt heb:


Op internet zie ik de mooiste creaties verschijnen waarbij watercolor gebruikt wordt. Om te oefenen met deze aquarelverf had ik een aantal rechthoekjes getekend. Zoals je duidelijk kunt zien heb ik dit uit de losse hand getekend. Dat is het leuke van mixed media. niet perfect is ook goed!


Zoals je ziet moet ik nog veel oefenen om kleuren geleidelijk aan te laten verlopen. Maar om nu dit vel zo maar weer weg te gooien is niets voor mij. Daarom heb ik de distress inkt, een mask van Noor, stempelset en kroontjespen met watervaste inkt erbij gepakt en heb de pagina verder afgemaakt.


De lichtblauwe vlekken op de achtergrond heb ik gemaakt met bubbeltjesplastic. Ik heb een stukje van dit plastic bewerkt met distress inkt, iets nat gesprayed en daarna hiermee een afdruk op mijn aquarelpapier gemaakt. Dit heb ik ook gedaan met een gewoon plastic zakje. Tussen de vierkantjes door heb ik een mask en distress inkt gebruikt.



In de rechthoeken ben ik zelf aan het tekenen gegaan en heb ik gebruik gemaakt van deze stempels. De stempelafdruk heb ik met embossingpoeder bewerkt en daarna het poeder verhit. Het is leuk om diverse mixed media materialen door elkaar te gebruiken. En ook als je nog niet zo handig bent met iets, kan er toch wat verrassends uit je handen komen.


Leuk dat je weer hier op het blog kwam kijken. Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

2 opmerkingen: