Pagina's

vrijdag 14 augustus 2020

Er is er een Jarig

Hallo Allemaal, leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het Noor! Design blog om te zien wat ik dit keer voor jullie gemaakt heb.



ik ben aan de slag gegaan met de Nieuwe Noortjes,  maar heb er géén kerstkaart meegemaakt , kijk maar snel verder 




Met het nieuwe Noor! Design Scr@p Design Papier Silver Bells ( nr. 6011/0654) heb ik geen kerstkaart gemaakt, maar een leuke verjaardagskaart, hier leent dit papier zich ook super goed voor. In combinatie met de nieuwe Noor! design stanzen  Star Border (nr. 6002/1494) en Blauw Ribbon Doily (nr. 6002/1528) heb je in no time een mooie layout voor een kaart.




Bij de Blauwe Ribbon Doily stans zit ook een leuke tekst stans van het woord JARIG, deze heb ik gebruikt om er een verjaardagskaart van te maken.


Denk dat de ontvanger erg blij is met deze kaart. Dus ook als Kerstkaarten maken net als bij mij niet helemaal je ding is, dan is het kerst design papier toch ook erg geschikt om andere leuke kaarten te maken.



Afmetingen kaart:

Cardstock kleur 1 : 15x 30
Cardstock kleur 2 : 14,5 x 14,5
Design papier  : 14 x 14
Ribbelkarton : 14 x 10



Hoop jullie weer wat leuke inspiratie gegeven te hebben,

Lieve groet,

1 opmerking: