Pagina's

donderdag 20 augustus 2020

Gauw beter Worden

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik als gastdesigner weer een creatie laten zien hierop het blog van Noor & Zo. Nog steeds ben ik waanzinnig blij en dankbaar dat ik creaties mag maken met de geweldige artikelen uit hun assortiment.

Deze keer wil ik een kaart laten zien, die ik onlangs maakte voor een zieke kennis die wel een opkikker kan gebruiken door middel van een kaart.


De basis van deze creatie komt van een onwijs gaaf Dutch Doobadoo-stencil en het designpapier is afkomstig van Noor! Design uit de papierset "Country Garden".


                                           

Bij deze papierset is ook een heel gaaf labelset verkrijgbaar, met daarin heel veel leuke labeltjes, postcards, banners en supertoffe knipplaatjes. Ik verwerkte er hier een heel aantal van op mijn creatie. 

6011/0643 Paper bloc Country Garden                  6011/0421 Noor! Labelvellen Country Garden


Verder heb ik de leuke stempelset van Bella Lulu gebruikt in combinatie met de "nesting dies" van Bella Lulu en wat hempcord.

  3002/0003 Bella Lulu stansmal Nesting dies             3002/0110 Bella Lulu Clear Stamp Buttons


Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt voor het bekijken van mijn post!

Lieve groetjes Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.780 Fold Art Schommel


6011/0421 Noor! Labelvellen Country Garden

6011/0643 Paper bloc Country Garden
3002/0003 Bella Lulu stansmal Nesting dies

3002/0110 Bella Lulu Clear Stamp Buttons

2 opmerkingen: