Pagina's

maandag 10 augustus 2020

Jarig

Hallo Allemaal,

Vandaag een feestelijk kaartje op het blog! Ik ben aan de slag gegaan met een aantal nieuwe Noortjes in combinaite met het schitterende Bella Lulu Anenmoon Design papier.


In het midden, als blikvanger, heb ik de prachtige Ribbon Doily stans gebruikt. 


Daar heb ik een rood lint doorheen geregen. 


En met de ronde stans die erbij zit de uil uit het design papier gestanst.



Bij het bloementoefje heb ik de super toffe Vintage Flourishes Hands bij geplakt. 


Die leuke pijltjes zijn zo leuk op je kaart te gebruiken!


Langs de randen de mooie Vintage Borders Nathalie geplakt. 


Zo'n randje geeft je kaart net dat beetje extra vind ik.


Ik hoop dat de jarige er blij mee is! En natuurlijk hoop ik ook dat ik jullie hier weer mee heb mogen inspireren!


Bedankt voor het lezen en hopelijk tot een volgende keer!

Lieve groetjes,




1 opmerking: