Pagina's

zaterdag 15 augustus 2020

Jarig

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een poezenkaart gemaakt. Met het prachtige Paper Bloc Purrfect Kitties en de bijbehorende labelvellen is het heel eenvoudig om een leuke poezenkaart te maken. Ik ben zelf niet zo dol op poezen, maar vond het toch heel leuk om deze te maken. 




Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoo Shape Art gebruikt die in de nieuwe Crafty Kit Abigail zit. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit grijs cardstock en nog een maatje kleiner uit het designpapier. 

 
Paper Bloc Purrfect Kitties
6011/0642

6011/0642 Paper bloc Purrfect Kitties



Tussen het grijze en witte cardstock heb ik de nieuwe Vintage Border Nathalie geplakt. In het midden heb ik nog een rechthoek gesneden en ook aan deze beide kanten de Vintage Border geplakt.

Vintage Border Nathalie
6002/1546

6002/1546 - Joy!Crafts - Noor - Vintage Border - Nathalie


In het midden (op de rechthoek) heb ik de blauwe Ribbon Doily geplakt. Ohh ik vind hem echt zo mooi! In de cirkel paste precies het plaatje met het poesje. Wat een schatje is het toch hè. Zie d'r toch eens kijken met die grote ogen.... In de rand van de mal kun je ook nog een stuk lint doorhalen. En om de mal helemaal tot z'n recht te laten komen, zit er ook nog een mal bij om de doily te matten. 

Blauw Ribbon Doily
6002/1528
 
6002/1528 Blauw Ribbon Doily


In deze blauwe doily mal, zit ook nog de tekst jarig. En hoe tof zijn toch de gaatjes in de mal. Het geeft een heel leuk effect. Nu ik dit typ, denk ik dat het misschien ook wel een idee is om de gaatjes te gebruiken om een randje eromheen te borduren. Geen idee of het wat gaat worden, maar ik zie wel. Ik ga het in ieder geval proberen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik geborduurd heb, dus ik moet er even weer inkomen. Maar ik zal jullie het resultaat laten zien op facebook. 



Het labeltje met Cute erop en de bingokaartjes die achter de Doily mal zitten, komen uit de labelvellen Purrfect Kittens. In deze labelvellen zit ook een vel met poezenplaatjes.

Noor! Labelvellen Purrfect Kittens
6011/0422

6011/0422 Noor! Labelvellen Purrfect Kittens




En hoe leuk zijn toch de Vintage Flourishes Hands! Leuke pijltjes met aan de achterkant een hartje, bloemetje, vierkant en cirkel. Echt zo leuk om ze her en der op je kaart of mixed media creatie te plakken.

Vintage Flourishes Hands
6003/0097
 
6003/0097 Vintage Flourishes Hands

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog en dan wens ik je nog een hele fijne dag! Tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten