Pagina's

donderdag 13 augustus 2020

Kling klokje Klingeling

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een creatie laten zien, die ik als gastdesigner maakte voor dit blog. De basis komt van een Dutch Doobadoo-stencil en ik heb dit uit wit cardstock gehaald. Het onwijs toffe designpapier dat ik heb gebruikt, is van Bella Lulu "Winterpret".

3004/0004 Bella Lulu Designpapier Winterpret
3004/0004 Bella Lulu designpapier Winterpret

Op de voorkant heb ik, een al wat oudere, toffe tekststempel van het kerstliedje "Kling Klokje Klingeling", van Marianne Design gestempeld.



De randen van het witte cardstock en het designpapier heb ik wat opgeruwd met een paper-distresser. Om de kaart te sluiten heb ik er een bijpassend groen organza-lint op verwerkt. 


Bij het openen van de kaart, klapt er aan de binnenkant het midden gedeelte uit. 

Op het midden gedeelte maakte ik 2 kleine pockets waarin ik labels heb gedaan, die uit het bij het designpapier horende labels komen. En op de pockets verwerkte ik 2 kleine banners, met daarop een gestempelde tekst.


Banners stempel

Aan de beide zijkanten van de de binnenkaart verwerkte ik bovenaan een stansmal van Noor! Design in de vorm van een ijspegel. 

6002/0635 Winter Wishes Ijspegelrand

6002/0635 IJspegelrand



Verder op nog onwijs leuke knipplaatjes die bij het designpapier horen en nog wat stansen van Jocelijne.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.


 Leuk dat jullie even een kijkje kwamen nemen op dit en tot een volgende blogpost!

Lieve groetjes
Gerlinde


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3004/0004 Bella Lulu Designpapier Winterpret


6002/0635 Winter Wishes Ijspegelrand



6002/1330 Snijstencil - Jocelijne - Jingle Ornamenten

470.713.769 Fold Art Accolades


1 opmerking: