Pagina's

dinsdag 11 augustus 2020

Prachtig Jaar

Hoi allemaal,

Nu de nieuwe collectie dan eindelijk binnen is, kan ik mijn hartweer ophalen met de kerstkaarten. De bloghop hebben we weer achter de rug dus nu weer tijd voor een eigen blog.


Deze week heb ik dit kaartje voor jullie gemaakt. De traditionele kerstkleuren met mooie stansjes.  De kaart heeft een formaat van 15 bij 15 cm.


Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van het Papierbloc First Snowfall 6011/0659.

  

Aan de bovenrand van de kaart is de Noor! Design Stans Star Border 6002/1494 verwerkt. 

6002/1494 Noor! Design Stans Star Border

Ik heb de sterretjes die als "afval" uit de stans komen bewaard om later op de kaart te verwerken.

      

In het midden van de kaart is de Blauw Ribbon Doily 6002/1528 geplaatst. Het mooie van deze mail is, behalve de stikgaatjes, dat je een lintje door de stans kan rijgen. 

6002/1528 Blauw Ribbon Doily

Ik heb hier een mooi kanten lint voor gebruikt. Aan de bovenkant is er een rood strikje op verwerkt.  Onder de stans is wat wit textiel verwerkt. Hiervoor kun je ook wat wondgaas gebruiken.

 

Er zijn ook weer prachtige clearstamps uitgekomen met mooie Nederlandse teksten. Op het middenstuk van de Doily heb ik een tekst van deze stempelset van Silent Night 6410/0537 verwerkt. 


De sterretjes afkomstig uit de randstans. heb ik om de tekst heen geplaatst. De sterretjes heb ik vastgezet met kleine foamstukjes. 

                  

Deze stans Driving Home uit de Nordic Christmas serie 6002/1505 is natuurlijk helemaal geweldig. 

6002/1505 Nordic Driving Home
Ik ben hier helemaal weg van. Deze mocht natuurlijk niet op deze kaart ontbreken.                 

  

In de collectie ook weer een nieuwe Poinsettia stans. 

6002/1493  Silent Night Poinsettia

En deze is ook weer zo mooi en geeft de echte kerst / winter uitstraling aan je kaart.

 

Gelukkig hebben we ook weer nieuwe bomen in onze collectie. Dit soort stansjes lopen altijd heel snel dus blij dat er weer boompjes zijn. Ik heb een boompje van de set Nordic Christmas Christmas Trees 6002/1506 links onder op de kaart verwerkt. 

6002/1506 Nordic Christmas Trees

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren. Fijne week gewenst en tot volgende week. 

Liefs,

1 opmerking: