Pagina's

zondag 2 augustus 2020

Release Bloghop

Goedemorgen allemaal,

Vanwege corona was onze nieuwe collectie vertraagd maar gelukkig daar is hij dan eindelijk!  En wat is het een geweldige collectie met natuurlijk al kerst artikelen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 

Corry

Sylvia

Nicolette

Monique

Hanny

Carla

Ineke

Miranda 

Wil je meer zien?



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 2 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Corry

Groetjes Joyce

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties allemaal. Stuk voor stuk mooie kaarten. Voor mij is dit de eerste keer dat ik zo’n bloghop doe, maar dit is zo leuk....
    Het is genieten met al die mooie verschillende creaties.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige nieuw set. Kan me voorstellen dat iedereen stond te popelen om aan de gang te gaan. De kaarten zijn zo mooi en leuk en stuk voor stuk anders. ZO leuk om langs te hoppen en overal ideetjes op te doen! Ik weet nu al wat ik aan ga schaffen hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie bloghop weer en wat een prachtige creaties zijn er weer met de nieuwe Noortjes gemaakt! Heb weer veel inspiratie opgedaan en gelijk een bestelling gedaan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feestje weer, deze super mooie en leuke bloghop! Zoveel schitterende creaties! Wat een super leuke collectie weer!Ik heb weer veel inspiratie opgedaan en prachtige creaties gezien!Geweldig hoe de DT dames met dezelfde collectie zo'n verschillende creaties gemaakt hebben! Echt knap!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super bloghop, prachtige creaties en hele mooie Noortjes.
    Weer veel inspiratie opgedaan.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke hop, leuke ideeën opgedaan, dank hiervoor. Groetjes Antonette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zou op zo'n mooi zomerdag gelijk zin in de winter krijgen bij het zien van al die mooie kerstkaarten. Wat een leuke nieuwe items zitten er weer in deze nieuwe release. Het wachten meer dan waard denk ik.
    Enne, ik weet wat ik op mijn verlanglijstje kan gaan zetten voor mijn 50e verjaardag volgende maand.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaarten en weer genoeg ideeen gr Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet niet met welke ik moet beginnen want ze zijn allemaal heel leuk. Gr Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een prachtige kaarten, ik heb hier heel veel van opgestoken. Dit is mijn eerste bloghop en zeker niet mijn laatste! Groetjes Jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo overal langs gehopt wat een prachtige creaties met de nieuwe spullen leuke ideetjes weer gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zo genoten van alle mooie kaarten, gemaakt met de nieuwe spulletjes. Echt super mooie ideetjes opgedaan :)
    Dank je wel weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi allemaal maal weer. De dames kunnen er wat van. De ene is nog mooier dan de andere. Petje af voor de dames. En niet te vergeten de mooie nieuw Noortjes. Zo blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De dames hebben zeer hun best gedaan
    Wat een supermooie creaties
    Geeft ook weer een hoop inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen