Pagina's

dinsdag 18 augustus 2020

Sleigh Ride

 Hoi allemaal,

Wat een warmte de afgelopen dagen. Ik weet niet hoe het jullie is vergaan maar ik kan er niet zo heel erg goed meer tegen. Er kwam dus weinig uit mijn handen. Nu gelukkig een dagje iets koeler dus maar weer eens lekker een kerstkaart gemaakt. 


Dit is de kaart geworden. De afmetingen zijn 15 bij 18 cm. 

6011/0654 SCR@P Design Paper Silver Bells

Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van het mooie Scr@p Design Peper Silver Bells 6011/0654.
       

Op de kaart heb ik een pocket gemaakt met de Shape Art Jayden 470.713.193 van Dutch Doobadoo. Ik heb deze 2x in verschillend formaat overgetrokken en uitgeknipt. 

  

Op de pocket is een strook kraft ribbel karton geplaatst. Aan de bovenkant van de strook is een stans, gemaakt met randstans geplaatst. Hiervoor kun je stansen gebruiken maar natuurlijk ook een leuke randpons. Op de strook is een stukje lint bevestigd en hierop weer het kaartje met de tekst. Zowel de strook als de als het kaartje zijn met foamtape bevestigd.


Het Sleigh Ride papier heeft ook een blad met embellishments die je zelf uit kunt knippen. Door deze in laagjes (met foamtape) op te bouwen krijg je diepte in de kaart. 


Aan de rechterkant van het plaatje met de tekst heb ik een bedeltje geregen aan een stukje hempcord en hier een strik in gemaakt. Deze is met behulp van een lijmpistool op de kaart bevestigd.


De kaartjes voor in de pocket zijn ook afkomstig van het designpapier Sleigh Ride. Door er een stukje lint aan de bevestigen kan men de kaartjes er zo uit trekken.  Dit is een mooi voorbeeld dat je met weinig materialen toch een super leuke kaart kan maken. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met mijn kerstkaart.

Tot volgende week.

Liefs,

1 opmerking: