Pagina's

woensdag 26 augustus 2020

We Wish You

 Hallo Allemaal,

Zoals de meeste kaartenmaaksters begin ik ook altijd op tijd met het maken van kerstkaarten en dan nog tijd te kort. Ook vandaag een voorbeeld voor jullie.


Voor deze kaart heb ik het mooi designpapier van het paper bloc First snow 6011/0659 gebruikt. Dit zijn mooie traditionele kerstkleuren.

6011/0659 Paper bloc First Snowfall

Bij dit paperbloc zit ook een vel met superleuke tags en afbeeldingen hiervan heb ik de sneeuwman gebruikt om bovenin mijn kaart te gebuiken.


Verder heb ik zowat alles van het superleuke Silent Night Window 6002/1504 op mijn kaart. 

6002/1504 Silent Night Window

Om het venster niet in de lucht te laten zeven kun je een randstans als bodem maken.


Het envelopje heb ik aan de onderkant gezet dit geeft een leuk extra aan de kaart. Het leuke is dat dit allemaal bij het papier zit.

Nog even een close up van de zwarte kat en de cactussen achter de gordijnen en wat een leuk detail die flosjes om te draperen.


Verder natuurlijk de nieuwe kerstbomen en de poinsetta om de kaart af te maken.

6002/1506 Nordic Christmas Trees

6002/1506


Dit is dan mijn inspiratiekaartje voor deze keer.

6002/1493  Silent Night Poinsettia

6002/1493

 Bedankt voor het bezoek aan dit blog en tot volgende week weer.

groetjes,


3 opmerkingen: