Pagina's

zondag 16 augustus 2020

Winter Groetjes

Hallo allemaal,

Terwijl het hier nog zomer is zijn we al lekker met de winter kaartjes aan de slag! 


Ook ik zit in de winterse sferen wat betreft kaarten maken. Ik heb vandaag een uitvouwbare kaart gemaakt.


Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Envelope Art Cortado gebruikt. Deze heb ik omgetekend en daarna omgedraaid zodat ik aan beide kanten het mooie sierrandje heb. 


Voor de strik en het uitvouw gedeelte heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Card Art Bow. De ovalen heb ik 2 keer uitgeknipt en aan elkaar geplakt. 


In het midden van de verbinding een rillijn gemaakt.



Het designpapier dat ik heb gebuikt is het geweldig toffe Bella Lulu Winterpret papier! Ik ben echt fan van dat papier. Het heeft zoveel mooie kleuren.


Voor de afwerking heb ik veschillende nieuwe Noor! Design artikelen gebruikt. De prachtige Poinsettia kan hier natuurlijk niet ontbreken, en ook de toffe Silent Night Window mocht niet ontbreken op deze kaart!



    




Ik hoop dat ik jullie wat winterse inspiratie heb kunnen geven met dit uitvouw kaartje! 


Heel erg bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Lieve Groet,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 













6 opmerkingen:

  1. Keileuk. Heb nou al 3x deze DDD-mal laten liggen. Volgende keer gaat 'ie gewoon in het mandje.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf zeg. Ik ben nu helemaal weg van de strik mal. Die gaat volgende keer in mijn mandje. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee met die strik erop, mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen