Pagina's

zondag 27 september 2020

Gnome lantaarn

Hallo Lieve Allemaal,

Zijn jullie ook zo gek op Gnomes? Ik kan er geen genoeg van krijgen!! Daarom heb ik op dit kaartje ook weer gebruik gemaakt van een van de toffe Bella Lulu knipvellen. Dit keer de Cozy Gnomes.


Als basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo Card Art Lantaarn


Achter de uitgesneden gedeeltes heb ik vellum geplakt waardoor het een beetje doorschijnt.


Bovenaan de lantaarn heb ik mijn favoriete Silent Night Dennentakjes geplakt en afgewerkt met de super leuke kerstbellen. Het strikje is gemaakt met Hempcord.


Aan de onderkant heb ik de gnomes met de voetjes in de sneeuw gezet. Hiervoor heb Foam clay gebruikt. 




De tekst is uitgestanst met de Bella Lulu nesting Dies. Dat blijft ook een super handige stans voor je teksten. 


Dit was mijn kaart voor vandaag! Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor het lezen van mijn blog en tot een volgende keer.

Lieve Groet,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten