Pagina's

zondag 13 september 2020

Liefste Wensen

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik weer een kerstkaart gemaakt. Voor je het weet, is het alweer kerst. Ik heb voor deze kaart de nieuwe Noor! collectie van augustus gebruikt. Wat een toffe collectie!


Voor de basis heb ik een nieuwe Dutch Doobadoo mal gebruikt die eind deze maand uitkomt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De letters heb ik daarna uit donkerblauw en rood en lichtblauw cardstock overgenomen. Daarna nog een keer uit het designpapier Warm & Cozy. Ik vind de kleuren van dit papier echt zo mooi. Om diepte in de kaart te creëren, heb ik de letters met 3D foam op het witte cardstock geplakt.

Paper Bloc Warm & Cozy
6011/0655

6011/0655 Paper bloc Warm & Cozy




Bovenaan de kaart heb ik een poinsettia geplakt. 

Silent Night Poinsettia
6002/1493

6002/1493  Silent Night Poinsettia

Het plaatje en de tekst komen uit het bijpassende Bella Lulu knipvel Cozy Gnomes.

Bella Lulu Knipvel Cozy Gnomes
3000/0066

3000/0066 Bella Lulu Knipvel  Cozy Gnomes




Zijn deze kerstbelletjes niet leuk? De mal bestaat uit 3 delen: de strik en de kerstbelletjes die uit 2 delen bestaat, de voor- en achterkant. 

Silent Night Kerstbelletjes
6002/1544
 

6002/1544  Silent Night Kerstbelletjes




En op een kerstkaart mogen natuurlijk de hertjes en de kerstboom niet ontbreken. De hertjes heb ik uit craft gestanst en op de rug witte stipjes gemaakt met de gelpen. Als je de kerstboom hebt uitgestanst zie je dat er gelijk ook takjes in de boom zijn uitgesneden. Hierop heb ik sneeuw gelegd met de sneeuwpen.

Silent Night Hertjes
6002/1508
 

6002/1508  Silent Night Hertjes


Silent Night Kerstboom
6002/1507

6002/1507  Silent Night Kerstboom
 



Dan nog even weer de hele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: