Pagina's

donderdag 3 september 2020

Love You

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien hier op het blog. En dat zal zijn: een layout van 30x30cm. Ik was helemaal weg van deze lekkere zachte poncho gebreid door haar andere oma. Wat is ie gaaf! Daar moet een herinnering voor later van gemaakt worden. 


Zoals altijd ben ik begonnen op een wit vel  en heb de ondergrond gemaakt van Color Shine samen met de nieuwe Dutch Doobadoo Mask.


Het Stencil Kit Heart zit deels verscholen achter de foto

6002/0991


Links onder de foto zit de Streetwear Circle 


6002/1497


Achter de foto links en rechts heb ik een deel van de randstans Nathalie uit laten steken.



Het is moeilijk om de glans vast te leggen op een foto, maar als je goed kijkt bij de pijl dan kun je het zien.
 

6003/0097

 De leuke  Branch Leaves heb ik onder de titel geplaatst.


6002/0939

Zo dit was mijn post voor vandaag. Leuk dat jullie geweest zijn en tot een volgende keer!

Groetjes,


1 opmerking: