Pagina's

donderdag 17 september 2020

Release Bloghop


We hebben een super leuke kerst collectie voor jullie van Noor! Design die net uit is. Dat komt helemaal van pas nu we druk met kerst kaarten bezig zijn.

 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 

Corry

Annette

Ineke

Hanny

Monique

Wil je meer zien?



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 17 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Corry

Groetjes Joyce

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties hebben ze allemaal gemaakt, en er komt zowieso een artikel op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties en inderdaad er komt wat op verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bloghop was dit weer en wat een mooie creaties heb ik voorbij zien komen, geweldig dames! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten zie ik weer hier, echt super ik ga weer van voor af aan beginnen 👍

    Gr angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties van het team. Echt mooi om deze bloghop te doen. Mooie materialen die prachtig uitkomen op de creaties. Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga als ik terug van vakantie ben er is rustig voor zitten en op mijn schoot mijn verlanglijstje wat heb ik hier veel gezien, bedankt dames ik vond het heel leuk om alles zo te zien.

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer leuke bloghop, super creaties en het designpapier is prachtig, ik hou van deze kleuren.
    Weer genoeg inspiratie.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great new release and amazing projects by the team. Thanks for sharing.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen