Pagina's

zaterdag 5 september 2020

SCR@P Challenge #30

  Hallo bloglezers.

Iedere maand wordt er in de facebookgroep van Noor Design Scrapbooking een uitdaging geplaatst om aan de hand van een schets een lay out te maken. Het designteam van Noor maakt dan ook altijd een aantal lay outs als voorbeeld.



Dit is de challenge voor de maand september. Het is deze keer geen ingewikkelde schets. En ook geen schets waarmee je uren bezig bent om te maken. Ook ik ben met deze Challenge aan de gang gegaan.


Deze keer heb ik eens vrij exact gelift.


Bij deze lay out heb ik het Paper bloc First Snowfall gebruikt. Het fijne van het werken met een set papier is dat al het papier bij elkaar past. Ook zitten bij deze set papier 2 vellen met project life kaartjes.


In de schets zie je 2 "vlekken" op de lay out voorkomen. Op deze plaatsen heb ik met witte gesso spetters gemaakt. Sorry voor de kwaliteit van de foto, maar mijn cardstock glanst iets en bij avondlicht kreeg ik het niet beter op de foto dan dit.


Omdat ik de spetters niet over mijn gehele pagina wilde hebben, maar wel op het designpapier, heb ik alle stukjes apart in mijn spatdoos gelegd om de spetters met gesso te maken. De randjes van al deze stukjes papier heb ik met distress inkt iets bruin gemaakt.


Deze kerstkrans heb ik uit een project life kaartje van deze papierserie geknipt. De takjes komen uit een vel dat bij de papierserie Silver Bells hoort.


En ook dit leuke envelopje stond op een PL kaartje en heb ik uitgeknipt. De foto heb ik gemat met een lichter stukje papier. Omdat de foto vrij donker is, komt deze met een lichter randje mooier uit op het bruine achtergrondpapier. Door het envelopje en de krans iets verhoogd op te plakken krijg je wat meer diepte in je lay out. 

Mocht je het ook leuk vinden om met deze Challenge aan de gang te gaan, dan wens ik je veel plezier bij het maken van deze lay out.

Groeten Hanny.

1 opmerking: