Pagina's

donderdag 10 september 2020

Stitched Border Boekje

Hallo Allemaal!

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de super gave Stitched Border stansen van Bella Lulu . Tijdens mijn LIVE van 30 augustus liet ik hem al even zien. Je kunt de live HIER terug vinden.


Ik heb een klein envelop boekje gemaakt. Het design papier dat ik hiervoor heb gekozen is het prachtige Silver Bells van Noor! Design


Dat papier is van zichzelf al zo mooi, dat het verder niet zoveel aankleding meer nodig heeft. Op de voorkant heb ik de mooie Poinsettia gebruikt in combinatie met de Vintages Flourishes varen.  De sterretjes komen uit de mooie star border


De hoekjes heb ik afgerond met een hoekpons. 


Zoals ik eerder al omschreef, heeft het papier niet zoveel meer nodig. Op onderstaande foto de prachtige slee uit een van de designpapier vellen.





Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!


Lieve Groet,






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: