Pagina's

donderdag 10 september 2020

Warme Winterwensen

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien, die ik maakte naar aanleiding van een patroon die in de Facebookgroep Noor & Zo All Inclusive staat. Als V.I.P. member bij Noor & Zo heb je, door middel van een (betaald) abonnement, toegang tot een facebook-groep waarop heel veel onwijs toffe creaties staan,  samen met bijbehorende patronen.


Ik heb deze keer gekozen om het diamantdoosje te gaan maken. Een erg leuk model waar je heel leuk een kleinigheidje in kunt doen en zo iemand te kunnen verrassen om wat voor reden dan ook. 


Ik had bedacht om er een kerst-diamantdoosje van te maken, waarin ik een aantal waxinelichtjes deed. Deze leuke kerstcreatie is superleuk om iemand iets extra's te geven in plaats van een kerstkaart.

De basis van het doosje haalde ik uit wit cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt, komt van Noor! Design, "Jingle Bells". Dit is kerstpapier in de schitterend mooie warm rode en zacht groene kleuren, gecombineerd met warm bruin.

  6011/0610 Paper bloc Jingle Bells

Aan de binnenkant van het deksel heb ik een tekststempel gebruikt uit de nieuwe stempelset van Noor! "Silent Night".

6410/0537 Clear Stempel Silent Night

  

Samen met wat knipplaatjes uit het knipvel "Jingle Bells" van Bella Lulu.
Omdat het een kerst"kadootje" is, heb ik in het diamantdoosje een aantal waxinelichtjes gedaan.

Op de bovenkant van het desksel heb ik leuke kerstboompjes en wat Gnomes van het Bella Lulu die vanachter de kerstboompjes de wereld in gluren!
Verder heb ik op het deksel nog een kleine pocket gemaakt, waar 2 kleine labeltjes in zitten, waarop ik iets persoonlijks voor de ontvanger ga schrijven. 
Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog!!

Lieve groetjes Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Bloghop bella Lulu Jingle bells   6011/0610 Paper bloc Jingle Bells   6410/0537 Clear Stempel Silent Night
6003/0059 - Vintage Flourishes holly   CLNESTXXL33 Crea-Nest-Lies XXL snijmal no.33 cirkels    3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December
3002/0003 Bella Lulu stansmal Nesting dies     Cr1352 Craftable snijmal - Labels (basic shape)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten