Pagina's

maandag 5 oktober 2020

Bella Lulu Bloghop - Halloween

Dag allemaal,

Heerlijk griezelen met Halloween. Hoe leuk is het om in het Halloween thema kaarten te maken. Helemaal met het nieuwe Bella Lulu knipvel wat we er speciaal voor gemaakt hebben.

** klik {HIER} om het knipvel te bestellen **


Hieronder vind je alvast wat sneakjes van onze meiden:


Corry

Irina

Thera

Gerlinde

Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee langs alle blogs.

 

Wat moet je doen?
  • Ga 5 oktober langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen.

Groetjes Joyce

3 opmerkingen:

  1. Super "griezelige" bloghop en wat een geweldige creaties met dit prachtige nieuwe knipvel. Jammer dat ik mijn doosjes voor de kinderen met Halloween al klaar heb (nog van vorig jaar toen was ik er niet met Halloween) maar ga dit knipvel toch aanschaffen voor volgend jaar! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties zijn er gemaakt met dit super gave knipvel Halloween.
    Ze zijn zo divers en ik heb weer leuke ideeën opgedaan.
    Dames, bedankt voor jullie mooie creaties.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog hop heb zo weer zin om aan de gang te gaan morgen maar eens kijken of ik iets leuks kan creeren groetjes olga

    BeantwoordenVerwijderen