Pagina's

donderdag 15 oktober 2020

Challenge Oktober

 Hallo Allemaal,

De Challenge van oktober is door Hanny uitgewerkt en ik laat jullie in deze post mijn uitwerking zien.

Op het blog bij de Challenge kun je een hele duidelijke beschrijving van deze kaart vinden. Ik heb gebruikt gemaakt van zwart cardstock in combinatie met het leuke designpapier speciaal voor poezen liefhebbers.

6011/0642 Paper bloc Purrfect Kitties


6011/0642 Perfect kittens


Bij dit designpapier is ook een setje met leuke afbeeldingen en allerlei kleine uitspraken en bingokaartjes. Juist deze bingokaartjes heb ik voor de kleine kaartjes gebruikt.

6011/0422 Noor! Labelvellen Purrfect Kittens

6011/0422 labelvellen perfect kittens


Dit is mijn voorbeeld voor deze Challenge. Veel succes deze keer en graag tot ziens.

groet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten