Pagina's

woensdag 21 oktober 2020

Make a Wish

 Hallo Allemaal,

Wat ben ik toch een geluksvogel dat ik met al die mooie nieuw spullen mag werken maar ik gebruik zeker ook mijn oudere spulletjes heel vaak. Op dit kaartje zie je weer een mix van oud en nieuw.


De achtergrond is gemaakt met een nieuwe mask van Dutch Doobadoo en distress oxide. En achter de patrijspoort zwemt de geinige Mon Ami Willy. 



6002/1552


De prachtige pioenroos heb ik hier op een totaal verassende manier gemaakt. Hier is een live van geweest op het Noor & Zo YouTube kanaal. Deze kun je altijd nog eens terugkijken.


6002/1514



De patrijspoort geeft een doorkijk naar de zee (net echt toch. En rondom de patrijspoort is wat natuurlijk materiaal gebruikt. Aan de rechterkant zie je nog de leuke vuurtoren.


6002/1442


Hier nog even een close up.


6002/1444


Dit is dan weer mijn kaartje voor deze week. Bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot volgende week weer.

groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Ik ben gek op zee-tafereeltjes.
    Wat heb je met het glas gedaan? Het ziet er net echt uit.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een schudvenster met een beetje haargel erin
      Stukje mica erop lijmen
      Het plaatje erachter verwerken
      Dan lijkt het net echt water
      Gel evt met iets blauwe inkt maar hoeft niet
      Succes

      Verwijderen