Pagina's

dinsdag 6 oktober 2020

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Ik heb voor jullie een kaartje gemaakt. In dit blogbericht heb ik iets meer foto's gezet van het begin. Misschien ook wel leuk om te zien hoe zo'n kaartje ontstaat. 


Aquarelle papier is mijn ondergrond. Met zwarte gesso en een stencil ben ik aan de gang gegaan. Dit ging wonderwel eigenlijk best goed. Het was wat dun maar met een beetje snel werken ging het goed en liep het er niet onder door.


Langs de rand zit DistressOxide met gespetterde druppels water.


Gouden spray met wat water verdund zodat het lekker tussen de gesso loopt in het midden. 


De Notebookcircles 6002/1515 gekleurd met Distress Oxide. 


met daarop de Silent Night Christmas Bells 

6002/1544


Nordic  Christmas Driving Home 

6002/1505


Het design papier First Snowfall bevat ook leuke plaatjes zoals deze sneeuwpop. Ik heb hem uitgeknipt en een prominente plek op deze kaart gegeven:)Merry Christmas komt uit het Designpapier. De hulstblaadjes zijn van de Poinsettia. 


First Snowfall 6011/0659


Het eindresultaat.  Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven en ik wens jullie veel knutselplezier toe. 

Liefs,



3 opmerkingen: