Pagina's

woensdag 28 oktober 2020

Merry Christmas

Hoi allemaal,



Vandaag wil ik jullie graag een kerstcreatie laten zien, die ik maakte met behulp
van 2 Dutch Doobadoo-stencils. Ik haalde de stencils uit wit cardstock.



Het designpapier dat ik heb gebruikt is het schitterende kerstpapier van Noor! Design, "First Snowfall". Deze set bestaat uit de traditionele kerstkleuren en met schitterende dessins en onwijs leuke kleine kaartjes!



Nadat ik het designpapier op het cardstock had verwerkt, ging ik de kerstbomen optuigen. Ik heb er de leuke kerstklokjes van Jocelijne in gehangen. 



Onderaan de creatie heb ik nog een gezellig tafereeltje gemaakt met afbeeldingen uit het ontzettend toffe Bella Lulu-knipvel "Christmas Party" en kadootjes van een Jocelijne-stans.



Ik maakte nog 2 kleine labels, waarop ik 2 van de kleine kaartjes verwerkte die bij in het designpapier zitten. Achter op de labeltjes kan nog een persoonlijke wens voor de ontvanger geschreven worden en de afzender.



Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog.

Lieve groetjes,
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

           


     

1 opmerking: