Pagina's

zaterdag 10 oktober 2020

Pop up Gnomes

Hallo lieve allemaal,

Vandaag heb ik weer een winters kaartje voor jullie gemaakt. Ik ben aan de slag gegaan met de Build Up Gnome van Dutch Doobadoo


Ik heb er een pop up kaart van gemaakt. Als eerste heb ik 3 gnomes in elkaar gezet. Deze Gnomes heb ik precies in het midden gerild en daarna aan elkaar geplakt! Zo krijg je een heel leuk pop up effect als je het kaartje opent. Zie video: 


De voorkant heb ik gepimpt met het Paper bloc Feliz Navidad in combinatie met het Bella Lulu stansvel Feliz Navidad
 
 
Het lieve uiltje heb ik op de nieuwe Scr@p mal Notebook Circels geplakt. Dat geeft een speels effect. 


Deze leuke sneeuwvlokken heb ik gemaakt met de Vaessen Creative figuur pons sneeuwvlok. Deze sneeuwvlokken heb ik ook in de binnenkant geplakt.


Hieronder nog een keer de foto's van de binnenkant en de voorkant.



Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje! Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog.

Lieve groet,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
 









2 opmerkingen: