Pagina's

zondag 25 oktober 2020

Special Day

Hallo allemaal,

Ontzettend leuk dat jullie het blog komen lezen vandaag! Ik heb een heel lief verjaardagskaartje gemaakt in combinatie met een label waar je nog geld in kunt stoppen. 


Het toffe paperblok dat ik hiervoor heb gebruikt is The Gift of Giving van Craft Consortium. Dit blok heeft supermooie zachte kleuren en over het papier zit een mooie glinsterlaag. 


In het blok zitten, naast het papier, ook verschillende leuke plaatjes die je op je kaart kunt verwerken.


Ik ben helemaal fan van dit mooie papier blokje! 


Het mooie papier heb ik ook gebruikt voor dit leuke labeltje. op het label zit een pocket waar je nog iets in kunt stoppen, bijvoorbeeld een geld cadeautje! Het label is van Studio Light Stencilsl277.


 Ik heb in de pocket een venster gemaakt en daar een shaker gedeelte achter gemaakt. 


Ik heb hiervoor de Crafting bags en Sequins van Karin Joan gebruikt omdat ik die er qua kleur zo mooi bij vind passen!





Voor het uitsnijden van het plaatje en achter het plaatje heb ik de Blauw Kantrand Cirkel van Noor! Design gebruikt. 


De tekst stempel is de Clearstamp Button van Bella Lulu en die heb ik uitgestanst met de bijpassende Bella Lulu nesting dies!

 


Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor het lezen van het blog en tot een volgende keer! 


Lieve groet,








2 opmerkingen: