Pagina's

vrijdag 20 november 2020

Crunchy Leaves

Hallo lieve bloglezers,

De herfst is mijn favoriete seizoen om kaartjes te maken. Heerlijk die warme kleuren en vallende bladeren. Vandaag dan ook geen standaardkaart maar een echte warme herfst Pop-up kubuskaart.

Natuurlijk heb ik voor deze kaart het nieuwste Herfstpapier Crunchy Leaves (6011/0660) van Noor design gebruikt. Klik hier om deze papierset te bestellen.


Dit papier is ideaal te gebruiken voor een kubuskaart omdat er lekker veel verschillende printjes in zitten. In het papier zitten ook weer leuke labels en teksten in verschillende maten. Bovenin de kaart heb ik pockets gemaakt en daar twee labels ingestoken.

Uit de knipvellen Season"s Greetings (6013/0340) heb ik twee plaatjes geknipt en deze verwerkt in de gave Notebook Circles (6002/1515).

De notebook Circles kun je heel gaaf verwerken op mixed media projecten maar ook op je gewone kaarten staat dit heel stoer. Ik heb 2 cirkels in elkaar gelegd en uit gestanst en beide kanten aangezet met een beetje distress ink (Vintage Photo).
 

klik hier om de Notebook Circles te bestellen. 




De kaart heb ik verder afgewerkt met teksten uit de papierset Crunchy Leaves, de Vintage Flourishes Swirl (6003/0092) en heel veel gekleurde blaadjes.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en zie jullie graag terug bij een volgend blog.

Creatieve Groetjes,

Anouk

3 opmerkingen: