Pagina's

dinsdag 3 november 2020

Heerlijk avondje

Hallo lieve allemaal,

Vandaag weer een blog van mij! Sinterklaas komt weer bijna in het land, dus ik ben alvast aan de slag gegaan met het leuke knipvel Sinterklaas van Bella Lulu.


De plaatjes op het knipvel zijn al zo leuk dat het kaartje verder niet zo heel meer nodig heeft. 


Ik heb op rood cardstock bakstenen gemaakt met  distress inkt en het mixd up Mask Stencil Baksteen




De tekst heb ik uitgestanst met mijn favoriete Bella Lulu nesting Dies



Een heel eenvoudig kaartje is het geworden. Maar de plaatjes spreken voor zich! 



Ik hoop dat ik jullie hiermee een klein beetje Sinterklaas inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor het lezen van het blog het tot een volgende keer.

Lieve groetjes,






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten