Pagina's

dinsdag 10 november 2020

Hi

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er weer om jullie iets te laten zien. Ik hoop dat ik jullie daarmee kan inspireren om ook lekker te gaan freubelen.


Op een wit vel ben ik met een Dutch Doobaoo Mask aan de gang gegaan met DistressOxide. De tag had ik al gemaakt en ik vond dat hij een plaatsje moest krijgen op een layout. De kleur van de tag heb ik doorgetrokken in de layout. 


Omdat 1 kleur toch niet helemaal de layout maakte heb ik er groen bijgenomen en daarmee de bladeren van Peony en Notebookcircles gekleurd. 


Dit blaadje gebruik ik veel. Super tof!


6002/1514


De Notebook circles in het groen. 


6002/1515


De tekstbubbel HI komt van de stempelset Hello. Ook het hartje links onder komt van deze stempelset. 


6410/0497



Het was een fotoshoot dus dat fototoestelletje is er geweldig bij.


6004/0029

Tot een volgende keer en een fijne freubeldag gewenst.


2 opmerkingen: