Pagina's

zaterdag 21 november 2020

Kerst

Hallo Allemaal,

Ik ga nog even door met kerstkaartjes maken en een combinatie van mixed media en stansjes vind ik erg leuk.


De basis is een Dutch Doobadoo mal die binnenkort uitkomt en daarvan heb ik het middelste gedeelte bewerkt met stencils en distress oxide inkt Het bruin van de letters heb ik ook aan de zijkant gebruikt.


Voor de kersttoef heb ik diverse kerstmalletjes gebruikt.


De hertenkop is zo leuk en zie je eigenlijk maar weinig das zonde dus ik zet hem nog eens in de spotlight.


Verder hier en daar wat balletjes en microballetjes maakt het kaartje af. Hopelijk heb ik je op een idee gebracht. Bedankt voor het bezoek aan dit blog en graag tot snel

groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 
 
 

  





2 opmerkingen: