Pagina's

zaterdag 14 november 2020

Leukerd

Hallo Allemaal,

Wat zijn de Crafty kits van Dutch Doobadoo toch leuk en vooral handig. Je krijgt namelijk een leuke mal en voldoende designpapier, een vel met plaatjes en stickers voor meerdere kaarten. Toen het binnen kwam ben ik er meteen mee aan de slag gegaan.


De shape art vind ik echt schitterend en ik zal deze zeker heel vaak gebruiken.


Het plaatje heb ik ingekleurd met inktense potloden. En voor de hele kaart 3 kleuren gebruikt.


Rond het plaatje heb ik met black soot van distress oxide. Met een nieuw bubbel stencil van Dutch Doobadoo de vlekjes gemaakt.


De leuke vlekjes geven net wat extra aan mijn gekleurde plaatje.


De teksten van het stickervel van de crafty kit zijn echt superleuk zeker om mannenkaartjes te maken.


Dit is mijn inspiratiekaartje voor deze week. Bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot ziens.

groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 




1 opmerking: