Pagina's

woensdag 25 november 2020

Merry Christmas


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een kerstcreatie laten zien. Er komen nog steeds zoveel gave kerstartikelen op de markt en daarbij komen zoveel ideeën naar boven, dat ik niet eens aan alle ideeën toe kom.



Voor deze creatie heb ik 2 Dutch Doobadoo-stencils gebruikt. De  "Fold Card Art" haalde ik uit wit cardstock en de "Card Art", de sneeuwbol, (het schudgedeelte) uit rood Florence cardstock.



Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Noor! Design, "Warm & Cozy". Deze papierset heeft onwijs leuke printjes en heerlijk felle kleurtjes blauw en rood! Ook is er een labelvellenset verkrijgbaar, wat perfect matcht met het designpapier.




Van de sneeuwbol maakte ik een schudgedeelte door het 2x uit cardstock te knippen en tussen deze 2 lagen, mica en foamtape te verwerken.



In het schudgedeelte heb ik een aantal leuke gnomes uit het Bella Lulu-knipvel "Cozy Gnomes" verwerkt. Wat sneeuwpoeder van Marianne Design en wat witte pailletjes erin en het is een leuk winters schudgedeelte geworden.



Onderaan het schudgedeelte heb ik nog een winters tafereeltje gemaakt met de onwijs leuke stansen van Joy! Crafts met de huisjes op een heuveltje en de rij met boompjes. Verder nog wat foamclay als sneeuw ervoor en ertussen en nog 2 gnomes erbij.



Het schudgedeelte heb ik verwerkt op een "Fold Cart Art", zodat het schudgedeelte kan blijven staan. 
Tussen het schudgedeelte en de "Fold Cart Art" maakte ik pockets, waar ik 3 labels verwerkte. 2 labels komen uit het genoemde labelvellenset en het 3e label maakte ik met een tekst uit het gebruikte Bella Lulu-knipvel.



Als laatste verwerkte ik op het schudgedeelte verwerkte ik nog een banner, die eveneens het het labelvellenset komt.

Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze kaart.

Lieve groetjes 
Gerlinde


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

        


    




Geen opmerkingen:

Een reactie posten