Pagina's

vrijdag 27 november 2020

Oh Oh Oh

Hallo Lieve bloglezers,

Vandaag schrijf ik een blog voor jullie. Ik ben aan de slag gegaan met de leuke nieuwe Mon Ami Santa.


Ik heb er een album met een doosje van gemaakt. Jullie hebben er al meer van voorbij zien komen.


 Miranda heeft er eens een met nootjes er in gemaakt, en Jolanda vorige week met de apen en banaantjes. Je kunt ze dus in alle soorten maken!.


Aan de binnen kant heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo 470.713.311 Card Art Huisjes. Daarvan heb ik het middelste gedeelte gebruikt en er een doosje van gemaakt. De tekst heb ik uitgesneden met de Bella Lulu Nesting Dies. Die blijven favoriet.


Aan de linkerkant heb ik de openhaard en cadeautjes van Marianne Design gebruikt. De kerstboom is versiert met kerstballen door middel van een Vaessen cirkel pons.


De lieve Ruldoph komt van het Bella Lulu Knipvel Social distancing. 


Om het geheel van wat sneeuwspetters te voorzien, heb ik de molotow marker gebruikt. 


Die arme Santa, hij had zoveel gang, hij vloog uit de bocht zo tegen een raam aan. Oeps.... Voor het raam heb ik de Dutch Doobadoo Card art raam gebruikt. 


De kleinste van de 2. Het bontkraagje van Santa heb ik bewerkt met Viva 3D Schnee.


Nu moet er natuurlijk nog iets lekkers in het doosje! Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven met mijn versie van het doosje in album! Bedankt voor het lezen van het blog en tot een olgende keer. 


Lieve groet,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 


 
 

 




 















3 opmerkingen: