Pagina's

vrijdag 27 november 2020

Sewing Love

 Hallo lieve bloglezers,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het Blog van Noor & Zo. Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het mooie Paperblock Sewing love en daarmee heb ik deze kaart gemaakt.

 

De basis is de Card art Sewing Machine van Dutch Doobadoo (470.713.800). Deze heb ik op wit cardstock overgetrokken en uitgeknipt. Ik wilde er deze keer een enkele kaart van maken maar je kunt de naaimachine ook heel gemakkelijk als dubbele kaart maken of nog op een andere achtergrond plakken. Daarna heb ik de naaimachine beplakt met Designpapier uit het mooie paperblock Sewing love van Scrapboys (SELO-09).

SELO-09  ScrapBoys - Sewing Love - Paperpad 15 x 15 cm 

 Met behulp van Hempcord en twee knoopjes heb ik eerst het draadje garen gespannen op de naaimachine voordat ik deze verder ben gaan versieren.

In het paperblock zitten behalve mooie printjes Designpapier ook meerdere vellen met Labels en afbeeldingen die je op je creatie kunt gebruiken. Ik heb de Rozen los uitgeknipt en op twee plaatsen op de naaimachine verwerkt. Door er nog extra blaadjes achter te steken en op te plakken met 3D kit krijgt het geheel nog meer volume.

 
Ook deze leuke klosjes garen, schaar en meetlint zitten in het paperblock. Deze mochten natuurlijk ook niet ontbreken.

 
Linksboven heb ik nog twee labels uitgeknipt en op de kaart verwerkt. De teksten komen uit de Clearstamps set (CS1071) van Marianne Design "Creatieve groetjes". Ideaal voor als je een kaartje wilt sturen naar een andere creatieveling.


 Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit prachtige papier Sewing Love. Een fijne dag gewenst en tot de volgende keer,

Veel liefs Anouk


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

470.713.800 Card Art Sewing Machine


 

 CS1071 Clear Stamp Creatieve groetjes

 3908-002 Hemp cord assortiment 4x10m Ecru 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten