Pagina's

zondag 15 november 2020

Sinterklaas Cadeautje

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van Noor & Zo. Sinterklaas is weer in het land dus ik heb voor jullie een leuk cadeaudoosje gemaakt waar een klein schoencadeautje of strooigoed in past.

 
De basis is de Dutch Box Art mal van Dutch Doobadoo (470.713.060). Ik heb aan de voorkant een raam uitgesneden en hier Mica achter geplakt zodat je al een klein beetje ziet wat er in het cadeaudoosje zit.
 
 
Klik hier om de mal te bestellen.  Het Designpapier dat ik gebruikt heb is uit de papierset Sinterklaas van Bella Lulu. In deze set zat onder andere een heel gaaf Steentjespatroon en dat vond ik erg leuk om te gebruiken op mijn cadeaudoosje. Omdat het net een huisje lijkt heb ik een schoorsteen met een Pietje bovenop het cadeaudoosje gemaakt.

Sinterklaas en de Pietjes komen uit het Bella Lulu knipvel Sinterklaas (3000/0046).

 Behalve leuke plaatjes zitten er ook weer hele leuke teksten op die je op je kaart of cadeaudoosje kunt verwerken.
 

 
Dutch Doobadoo heeft een heel gaaf Paper art van Sinterklaas (472.950.005) in de Collectie zitten en dit heb ik op beide zijkanten van het doosje gebruikt. Je kunt de huisjes en de teksten heel gemakkelijk los knippen en op je creatie verwerken.

 
Naast heel veel Pietjes heb ik voor de afwerking gebruikt gemaakt van de Silver Selection van Marianne Design. Kijk hoe leuk dit staat op al je Sinterklaas creaties. Uit de nieuwe collectie heb ik de staf en de Mijter ( CR1526 ) gebruikt en uit de Collectie van vorig jaar heb ik gebruikt gemaakt van Schoentje zetten (CR1489).
 

Kik hier om de Craftables Sinterklaas te bestellen.


Klik hier om de Craftables Schoentje zetten te bestellen.


Het cadeaudoosje heb ik verder nog afgewerkt met de leuke teksten die bij het knipvel Sinterklaas zitten. Natuurlijk heb ik deze uitgestanst met de leuke Nesting Dies van Bella Lulu (3002/0003).


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat jullie ook nog allemaal een leuke Sinterklaas creatie gaan maken. Veel plezier ermee. Fijne dag gewenst en tot een volgende blog.

Groetjes 
 
Anouk

1 opmerking: