Pagina's

dinsdag 10 november 2020

Sterkte

  Hallo bloglezers.

Sterkte kaarten zijn kaarten die je liever niet versturen wilt, maar soms zijn ook dit soort kaarten nodig helaas. En dan vind ik het een mooi gebaar om te laten zien dat je de moeite genomen hebt om er even voor te gaan zitten om voor iemand een sterkte kaart te maken.



Deze kaart is niet moeilijk te maken. Het papier had al de strepen. Ik ben begonnen met het stempelen van de boom.


 Dit heb ik met witte stempelinkt gedaan en vervolgens heb ik hier embossingpoeder overheen gestrooid en dit poeder verhit. Hiervoor heb ik de stempelset Autumn gebruikt.


Hierna heb ik een ronde gelli plate gepakt en met aquarelverf meerdere afdrukken met gele en oranje verf over deze boom heen gezet. Door het embossingpoeder, wat als non resist werkt, hecht de verf zich niet aan de boom. Langs de randen van deze cirkel heb ik met gouden inkt en een kroontjespen de cirkel geaccentueerd. De letters 'sterkte' zijn uit zelf geverfd papier gestanst.

Omdat de momenten die je iemand sterkte wenst vaak moeilijke momenten zijn, heb ik voor deze kaart geen sombere kleuren gebruikt. Ik hoop deze kaart nog lang niet te hoeven versturen. Maar als het nodig is, dan ligt de kaart al klaar.

Groeten Hanny

1 opmerking: