Pagina's

dinsdag 8 december 2020

Advent Cadeautje

 Hallo Bloglezers,

Vandaag heb ik weer een leuk doosje om aan jullie te laten zien. Het idee van het doosje heb ik mogen lenen van Betsy Lurvink. Het is een cadeau doosje geworden waar je iets lekkers in kunt doen. Je kunt het voor alle gelegenheden gebruiken maar ik heb ervoor gekozen om er een kerstvariant van te maken.

Het doosje is gemaakt met bierviltjes maar je kunt er ook iets dikker karton voor gebruiken zoals ik heb gedaan. 


Als Designpapier ben ik deze keer gegaan voor de mooie nieuwe papierset Advent van Noor design (6011/0673). Ik ben helemaal weg van de vrolijke kleurtjes die in het nieuwe designpapier Advent zitten. Mooie frisse kleurtjes in blauw, roze en groen tinten. 


In deze set Designpapier zitten ook weer knipvellen met plaatjes en vakjes met de datum erop. Ideaal voor het maken van een Advent cadeautje, een album of doosje. 


Er is ook weer een nieuwe knipvel verschenen van Bella Lulu genaamd Happy Holidays (3000/0077) Dit knipvel past perfect bij het Designpapier Advent. Het doosje heb ik versierd met de leuke plaatjes en grappige teksten uit het knipvel.


Voorop het doosje heb ik nog een label gemaakt, sneeuw gespetterd en een sneeuwrandje gemaakt met Foam Ball Clay. Als het doosje klaar is dan kun je er een kleine attentie in doen of iets lekkers natuurlijk. Ik vind het altijd leuk om iets extra's te geven met de feestdagen dus ideaal een kerst attentie met iets lekkers erin.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog van Noor en Zo en graag tot een volgende keer.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten