Pagina's

donderdag 24 december 2020

Bubblegum

 Hallo allemaal,

Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe mal van Dutch Doobadoo want deze is zo veelzijdig. Ik heb nog zoveel ideetjes in mijn hoofd ermee maar vandaag heb ik een Bubblegum kaart  gemaakt voor jullie.


De basis van de kaart is de Dutch Doobadoo Card Alt Fold Card (470.713.832). Als je deze basis meerdere keren uitknipt en beplakt met Designpapier dan krijg je het model kaart dat ik hierboven heb gemaakt.

470.713.832 Fold Art

Bij dit model kaart is het natuurlijk leuk om een transparante bal in het midden te hangen. De bal wordt nu veel gebruikt als kerstbal maar zoals je ziet is ook dit product weer heel veelzijdig te gebruiken. 



Bij een Bubblegum kaart horen natuurlijk van die lekkere ronde kauwgomballen dus daar heb ik de transparante bal mee gevuld. Let op dat je het lintje waar de bal aanhangt goed vastmaakt met Tacky-tape aan je kaart.



Het designpapier dat ik heb gebuikt is Let's Party van Noor! Design (6011/0609). 


In deze set zitten hele vrolijke kleuren die perfect passen bij deze vrolijke Bubblegum kaart.



De vrolijke kindjes komen uit het fantastische knipvel Bubblegum van Bella Lulu (3000/0070). 

3000/0070 Bella Lulu Knipvel Bubblegum

In het knipvel zitten behalve de vrolijke kindjes ook hele zoete teksten en heel veel snoepjes. Alles wat ik op mijn kaart heb gebruikt komt uit het knipvel.

 
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog van Noor & Zo en tot de volgende keer.
 
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 
 
 3000/0070 Bella Lulu Knipvel Bubblegum

 470.713.832 Fold Art







6500/0123 Tacky Tape 9 mm


2 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt met de kauwgumballen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anoek. ze zal hetwel mooi vinden zo mooie kaart.
    Grt van Judith en fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen