Pagina's

dinsdag 22 december 2020

De Beste Wensen


Hallo allemaal,

Vanaag wil ik jullie graag een creatie laten zien, die ik maakte met een patroon van het All-Inclusive-facebook abonnement.



Verderop deze week zullen er nog meer voorbeelden van deze online workshop van mij voorbij komen.
Het patroon van deze kaart is te bestellen, als een online video, in de webshop van Noor & Zo of in te zien als je een All-Inclusive-facebook abonnement hebt.

Klik HIER voor informatie over het All-Inclusive abonnement.
Klik HIER om deze workshop rechtstreeks in de webshop te bestellen.



De basis van deze kaart maakte ik uit wit cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Noor! Design, "Warm & Cozy". Deze set heeft ontzettend gave rood, witte en verschillende blauwtinten en ontzettend gave dessins.

In deze papierset zitten ook ontzettend leuke kleine kaartjes die je onwijs tof op je creatie kunt verwerken of alleen de afbeeldingen op deze kaartjes als knip-elementen gebruiken.


Aan de voor- en achterkant verwerkte ik tussen het cardstock en designapier een lintje, zodat de boekkaart straks mooi gesloten kan worden.


Op de voorkant van de creatie verwerkte ik gave knipplaatjes van een Bella Lulu knipvel. Op dit knipvel staan onwijs gave en leuke gnomes en toffe teksten, die perfect matchen met het gebruikte designpapier. De cirkel met sterren die ik op de achtergrond verwerkte komt van Marianne Design.
Met de "Nesting Dies" van Bella Lulu stanste ik een tekst en een matlaagje voor eronder uit.


Aan de binnenkant heb ik aan de linkerkant een pocket gemaakt met daarin leuke labels met een gestempelde tekst van Bella Lulu en plaatjes uit het al genoemde Bella Lulu knipvel. Achterop deze labels schrijf ik nog iets persoonlijks voor de ontvanger en onze namen. Op de pocket zelf verwerkte ik een stempel uit een onwijs toffe handgeschreven tekststempels van Marianne Design.



Aan de rechterkant het boekgedeelte. 


Dit is een ontzettend gaaf kader, waar je een schitterend 3D-tafereeltjes kunt maken door allerlei leuke plaatjes en stansjes op de verschillende laagjes te verwerken.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!


Lieve groetjes
Gerlinde 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

               

            



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: