Pagina's

zaterdag 19 december 2020

Een Feest van Lichtjes

Hallo Allemaal,

Nog een laatste kerstkaart en dit is er één die ik af ga geven. Hij is zo leuk om te maken en zeker om te geven.


De mal is van Dutch Doobadoo en ik heb hem in zwart cardstock gemaakt gecombineerd met prachtig designpapier.


Ik heb hem 2 keer uitgesneden en 2 halve kanten aan elkaar geplakt je krijgt dan 3 zijden. Dit is stevig genoeg om de kaart te laten staan.


Het designpapier en de pinquins zijn van de crafty kit Christmas Moods.


De berkenbomen gebruik ik vaak, hier laat ik een van de pinquins eraan hangen.


De kerstbomen zijn in wit gestanst en met groene bijpassende inkt bewerkt.


De mooie tekst winter is prachtig van vorm en er zit een handig matrandje bij zodat het een perfect geheel is.


Het is echt superleuk om zo'n crafty kit te gebruiken alles past perfect bij elkaar. Bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot ziens.

groetjes, 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   
  

 



3 opmerkingen: