Pagina's

donderdag 24 december 2020

Geniet


Hallo allemaal,

Vandaag alweer een post van mij en weer over een kerstcreatie die ik nog graag met jullie wil delen. Ik heb er nog een paar liggen die ik nog niet heb laten zien, dus kan nog net allemaal voor de kerst!




Deze keer laat ik jullie graag weer een boekkaart zien, die ik naar aanleiding van een online workshop van Noor & Zo maakte. Een paar dagen geleden liet ik jullie hier ook al een creatie mee zien. Dus ik ga in deze post verder niet op het maken van de creatie in. Het patroon van deze kaart is te bestellen, als een online video, in de webshop van Noor & Zo of in te zien als je een All-Inclusive-facebook abonnement hebt.

Klik HIER voor informatie over het All-Inclusive abonnement.
Klik HIER om deze workshop rechtstreeks in de webshop te bestellen.



De basis van deze kaart maakte ik uit wit cardstock en het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Noor! Design, "Rustic Christmas". Deze set heeft ontzettend gave lichte pastelkleurtjes en hele toffe dessins. Deze set kan gedeeltelijk ook rustig gebruikt worden voor niet-kerstkaarten.


Aan de voor- en achterkant verwerkte ik tussen het cardstock en designapier een lintje, zodat de boekkaart straks mooi gesloten kan worden.


Op de voorkant van de creatie verwerkte ik het onwijs toffe venstertje met leuke luikjes van Noor! Design. Van achter de gordijntjes kijkt een gnome die mooie winterwereld in. 


Deze gnomes en de herten op de creatie zijn afkomstig van 2 knipvellen van Bella Lulu, die helaas niet meer verkrijgbaar zijn. De leuke tekst op de voorkant komt ook een  van de genoemde knipvellen van Bella Lulu.


Aan de binnenkant heb ik aan de linkerkant een pocket gemaakt met daarin 2 leuke labels. Op 1 stempelde ik een mooie tekst uit een stempelset van Noor! Design, uit de "Silent Night"-serie. En op het andere label verwerkte ik nog een leuke uitgeknipte gnome. Achterop deze labels schreef ik nog iets persoonlijks voor de ontvanger en onze namen. Op de pocket zelf verwerkte ik een stempel uit een onwijs toffe handgeschreven tekststempels van Marianne Design.


Aan de rechterkant is dan het boekgedeelte. Dit is een ontzettend gaaf kader, waarin je een schitterend 3D-tafereeltje kunt maken door allerlei leuke plaatjes en stansjes op de verschillende laagjes te verwerken. 



Ik verwerkte hier weer plaatjes uit de 2 genoemde knipvellen van Bella Lulu en de nieuwe stans van Noor! Design van het toffe hekje. 

Verder nog een aantal stansen uit de "Silent Night"-collectie van Noor Design en een schitterende stans van Joy! Crafts, van mooie sterren.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!

Lieve groetjes
Gerlinde 
               
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten